TEST UPGRADE FORA
LINK NA VLAKNO TOŤ

Search found 7 matches

by edwincito
17 Nov 2011 18:38
Forum: Vojenská technika // Military Vehicles
Topic: AEC Dorchester /Lubosch/ 1:25
Replies: 16
Views: 4974

Re: AEC Dorchester /Lubosch/ 1:25

With all respect, Lubosch any news for the AEC Dorchester?, by the way I found this version: http://www.kartonbau.de/forum/index.php ... tID=419169, with the same scale, could be useful.
Cheers.

Edwin
by edwincito
26 Aug 2010 19:34
Forum: Vojenská technika // Military Vehicles
Topic: AEC Dorchester /Lubosch/ 1:25
Replies: 16
Views: 4974

Re: AEC Dorchester /Lubosch/ 1:25

Hi, Lubosch congratulations for your work, I'll keep tracking it. Without a doubt one of my favorites models, beside yours the only Dorchester I know is from m
So, keep going.
Cheers.
Edwin.

Ahoj, Lubosch gratuluji k vašej práci, budem držať sledovanie to. Bezpochyby jeden z mojich obľúbených ...
by edwincito
26 Aug 2010 19:24
Forum: Galérie dokončených modelov // Galleries of Finished Models
Topic: Edwincito's gallery
Replies: 0
Views: 1665

Edwincito's gallery

Here I present you some of the models I've made in the last couple of years, hope you like them.

AED DORCHESTER from: m

It was one of my first models and obviously I use thicker cardboard than necessary and I didn't paint the borders.

Tu uvádzam vám niektoré modely som sa v posledných niekoľkých ...
by edwincito
13 Aug 2010 01:59
Forum: Vitajte! // Welcome!
Topic: edwincito
Replies: 3
Views: 1175

Re: edwincito

[col]Ahoj, Burton sa nemusíte starať o anglickom v skutočnosti môj materinský jazyk je španielčina, vďaka.
Ahoj, vďaka za serpens vítané.
Na zdravie.
Edwin.%|Hi, Burton don't worry about the English in fact my mother language is Spanish, thanks.
Hi, serpens thanks for the welcome.
Cheers.
Edwin.[/col]
by edwincito
13 Aug 2010 01:55
Forum: Vojenská technika // Military Vehicles
Topic: Fowler B5 /free/ 1:50
Replies: 8
Views: 2989

Re: Fowler B5

Ahoj, ivant Viem, že ste z fóra Papermodelders.com ako Leco s vašou verziu Schienenwolf, vďaka za prijatie.
Ahoj, Zásek mnohí vďaka vám moc, budem sa snažiť, aby po mojej niekoľko modelov v galérii, a ako som našiel toto fórum?, To bolo cez Google a po odkazu z iného fóra, a to aj napriek jazykové ...
by edwincito
12 Aug 2010 20:23
Forum: Vojenská technika // Military Vehicles
Topic: Fowler B5 /free/ 1:50
Replies: 8
Views: 2989

Fowler B5 /free/ 1:50

Ahoj všetci, toto je môj prvý post tu a teraz sa venujem Fowler B5 model, je to zadarmo a dá stiahnuť tu: m" onclick="window.open(this.href);return false;
Je to nejaký Véhicule parného stroje používané v Anglicku v Južnej Afrike, tu sú niektoré odkazy na skutočné Véhicule:
m" onclick ...
by edwincito
12 Aug 2010 20:14
Forum: Vitajte! // Welcome!
Topic: edwincito
Replies: 3
Views: 1175

edwincito

Hľadal som nejakú dobu, a já bych rád, aby som sa predstavil som z Guatemaly, a ja som našiel toto miesto naozaj cool!, Sa tak veľa vecí naučiť od vás. I obyčajne post v tomto fóre: m" onclick="window.open(this.href);return false; portálu a dúfam, že začať robiť to tady.
Pozdravy.%|I've ...

Go to advanced search