Page 1 of 6

GAZ-410 (GAZ-S-1) /Gabee/ 1:25

Posted: 14 Jun 2012 10:28
by Gabee
Ahoj všetkým,

Takže ... je to môj druhý osobný navrhnutý projekt, s paralelným Ford model T-Ambulancia. Urobil som nejakú chybu v predchádzajúcom projekte, ale ja som sa snaží poučiť z týchto chýb.

O vozidla:
Vyrobené 1934-1947. V jedľa niekoľkých rokoch výroby bola pomenovaná GAZ-s-1. Zaujímavé je náklad, je vypísaná mehcanically iba pomocou gravitácie. Tento vozík stavať na Model-A Ford truck základne.

Takže ... Tu je obrázok z pôvodného vozidla a viac fotografií z postavenia projektu.

Hi All,

So... this is my second personal designed project, with parallel Ford T-Model Ambulance. I did some mistake in the previous project, but I'm try to learn from these mistakes.

About the truck:
Produced 1934-1947. In firs few years of production it was named GAZ-S-1. Interestingly cargo is dumped mehcanically using just gravity. This truck build on the Ford Model-A truck base.

So... here is a picture from the original truck and more pictures from the standing of the project.

ImageImageImageImage
ImageImageImageImage

-Gabes-

Re: GAZ-410 (GAZ-S-1) 1:25 beta

Posted: 15 Jun 2012 07:36
by L 3000
:) Chlape naprostá nádhera !
Konečně někdo dělá pořádný náklaďáky nemůžu se dočkat až to bude hotové :)
Ať se ti dílo daří .




:) Dude absolutely beautiful!
Finally, someone makes a big trucks can not wait until it's done :)
Whether you manage to work .

Re: GAZ-410 (GAZ-S-1) /Gabee/ 1:25

Posted: 22 Jul 2012 08:27
by Gabee
dobrý deň,

Je mi ľúto, že som sa aktualizovať toto vlákno tak dlho.

Môj priateľ John, sa na beta budovy Ďakujeme John!) A skončil na kolesá. Myslím, že kolesá bola skvelá. Aj naďalej je navrhnúť a John robil beta verziu. Takže ... ďalšie jednotka bude prevodovka (spojka a prevodovka dom). Som dokončil design a John robil stavať teraz.

Hello,

I'm sorry that I didn't update this thread so long time.

My friend John, took on the beta building (Thank you John!) and he finished the wheels. I think the wheels were great. I continue the designing and John doing the beta build. So... the next unit will be the transmission (clutch house and gearbox). I finished the design and John doing the build now.

Tak tu je pár obrázkov z kolies:/So here is some pictures from the wheels:

V 7 kolesá spolu/The 7 wheels together
Image

Predné kolesá/The front wheels
Image
Image

Zadné dvojité kolesá/The rear double wheels
Image
Image
Image
Image

A kopije kola/And the spear wheel
Image
Image
Image

-Gabes-

Re: GAZ-410 (GAZ-S-1) /Gabee/ 1:25

Posted: 24 Jul 2012 20:59
by jacky
Le a kalappal!! Ez tényleg nagyon jól sikerült! Gratulálok.


klobúk dole, to sa ti velmi podarilo. Gratulujem

Re: GAZ-410 (GAZ-S-1) /Gabee/ 1:25

Posted: 14 Aug 2012 17:02
by Gabee
dobrý deň,

Je mi ľúto, ja som bol trochu zmizne, ale ja som bol na dovolenke. Môj priateľ John, pokračoval beta budovať a skončil na ráme a prenos. Teraz budem pokračovať v práci a ja čoskoro predstaví nové fotografie.

S pozdravom:-Gabes-

Hi All,

I'm sorry to I was disappear a little bit, but I was on my holiday. My friend John, continued the beta build and he finished the frame and the transmission. Now I will continue the work and I will soon present the new pictures.

Best Regards: -Gabes-

@jacky: nagyon köszi az elismerést és külön öröm, hogy tudsz magyarul is!
@ Jacky: veľmi zvláštne uznanie a poďakovanie za radosť vedieť, maďarčina, taky!


Image Image Image

Image Image Image

Re: GAZ-410 (GAZ-S-1) /Gabee/ 1:25

Posted: 03 Sep 2012 18:08
by Gabee
Zdravím ešte raz,

Po krátkom letnom brzdou som aktualizovať tému, teraz. Takže ... Dokončil som celý zadný most so zadnými pružinami. Môj priateľ, John dokončení testu stavať príliš ... Aj naďalej konštrukcia s predným mostom a na jar. Tieto fotografie sú už čoskoro ...

Tu je fotografia z bielej skúška zostavení:

Hello again,

After a little summer brake I update the topic, now. So... I finished the full rear bridge with the rear springs. My friend, John finished the test build too... I continue the construction with the front bridge and spring. The pictures are coming soon...

Here is the photos from the white test build:

ImageImageImageImageImageImageImage

-Gabes-

Re: GAZ-410 (GAZ-S-1) /Gabee/ 1:25

Posted: 20 Sep 2012 19:56
by Gabee
Dobrý deň,

Rád by som aktualizovať miesto, s niektorými zaujímavými obrázkami. Dokončil som 3d model motora, spojky, prevodovky kombináciu a začnem sa rozvíjajúce teraz. Môj priateľ, John takmer hotové prednej most. Predné kolesá sú pohyblivé!
Takže ... Tu je niekoľko obrázkov.

Hello,

I would like to update the post, with some interesting pictures. I finished the 3d model of engine, clutch, gearbox combination and I start the unfolding now. My friend, John almost finished the front bridge. The front wheels are movable!
So... here is some images.

Image Image Image Image

Image Image Image Image

Image Image Image Image

Re: GAZ-410 (GAZ-S-1) /Gabee/ 1:25

Posted: 21 Sep 2012 18:09
by Gabee
Dobrý deň,

Môj priateľ John, dnes dokončil testovacie zostavenie prednej nápravy. Kolesá sú v pohybe.
Tu sú obrázky:

Hello,

My friend John, today finished the test build of front axle. The wheels are moving.
Here are the images:

Image Image Image

Re: GAZ-410 (GAZ-S-1) /Gabee/ 1:25

Posted: 01 Oct 2012 17:18
by Gabee
Ahoj,
Takže ... Trochu aktualizácie!
Sme hotoví na konštrukciu a skúšky zostavenie motora. To je biela verzia. Výfukový chýba ešte ...

Takže ... Tu je pár obrázkov ...

Hi,
So... a little update!
We are finished the design and test build of the engine. This is the white version. The exhaust is missing yet...

So... Here is few images...

Image Image Image Image

Re: GAZ-410 (GAZ-S-1) /Gabee/ 1:25

Posted: 03 Oct 2012 11:30
by serpens
Nice engine, it looks like only small progress but I can quite good imagine how much work is behind it.