Ahoj,
@iconmaster:
Köszi az elismerő szavakat! Semmi probléma az észrevétellel, mivel nem én csinálom a tesztépítést...

na de félretéve a tréfát, mint ahogyan János is leírta ez csak egy próba volt. A szálirányra nem igazán figyeltem eddig, de most, hogy említetted megpróbálok figyelni rá, így talán Jánosnak is könnyebb dolga lesz...
Vďaka za slová uznania! Žiadny problém s komentármi, pretože ja nerobím test stavať ... : Haha: Ale srandu stranou, ako John tiež písal, že to bol test. S obilím, a to naozaj pozor tak ďaleko, ale teraz keď si to spomenul sa snažím venovať pozornosť, takže možno John bude jednoduchšie urobiť ...
Po veľkom tichu, som tu zase! Urobil som prácu na kabíne! Bol to veľký projekt, pretože dvere a čelné sklo bude pohyblivá! Preto štruktúra kabíny bude musieť veľmi silné! Snažil som sa navrhnúť dobrý konštrukciu, ale je to trochu ťažké. Takže ... budeme vidieť na teste stavať. Začal som "odvíjať" projekt teraz. Čoskoro príde na fotky testu zostavenie.
Tu sú niektoré obrázky z 3D modelu:
After a big silence, I'm here again! I did work on the cabin! It was a big project because the doors and windshield will be movable! Therefore the structure of the cabin will be need very strong! I did try to design a good construction, but it is a little bit difficult. So... we will be see on the test build. I started the "unfold" project now. Soon to come the photos of the test build.
Here are some images from the 3D model:
-G-