Tu sú 2 nové fotky z auta.../Here are 2 new pictures from the truck...
TEST UPGRADE FORA
LINK NA VLAKNO TOŤ
LINK NA VLAKNO TOŤ
GAZ-410 (GAZ-S-1) /Gabee/ 1:25
Moderator: Oliver
Re: GAZ-410 (GAZ-S-1) /Gabee/ 1:25
Otestujte zostavenie výpisu časti sa začalo.../Test build of dump part is started...
Tu sú 2 nové fotky z auta.../Here are 2 new pictures from the truck...

Tu sú 2 nové fotky z auta.../Here are 2 new pictures from the truck...
- iconmaster | 38
- Last man standing
- Posts: 7647
- Name: Peter Jankovič
- Location: Želiezovce
- Contact:
Re: GAZ-410 (GAZ-S-1) /Gabee/ 1:25
Mas to pekne, nech sa dari aj nadalej
It's very nice, keep up that good work
It's very nice, keep up that good work
Re: GAZ-410 (GAZ-S-1) /Gabee/ 1:25
Môj testovací staviteľ, je John skončil kamión včera. Budem pokračovať v projekte s dizajnom brožúry. Rád by som publikovanie tento model, ale je potrebné hľadať vydavateľa, ale ak nemôžem nájsť, budem publikovať.
Každý môže vidieť tento model zajtra v Nitre.
Rád by som poďakoval všetkým, ktorí navštívili a komentovali tému!
My test builder, John is finished the truck yesterday. I will continue the project with design of the booklet. I would like to publishing this model, but I need to search a publisher, but if I can not find, I will publish.
Everybody can see this model tomorrow in Nitra.
I would like to thank for everybody who visited and commented the topic!
-G-
Štruktúra pohyblivé plošiny/The structure of the movable platform:
Maľované platforma/The painted platform:
Hotový vozidlo/The finished truck:
Nový vzor kolies/The new pattern of wheels:

Každý môže vidieť tento model zajtra v Nitre.
Rád by som poďakoval všetkým, ktorí navštívili a komentovali tému!
My test builder, John is finished the truck yesterday. I will continue the project with design of the booklet. I would like to publishing this model, but I need to search a publisher, but if I can not find, I will publish.
Everybody can see this model tomorrow in Nitra.
I would like to thank for everybody who visited and commented the topic!
-G-
Štruktúra pohyblivé plošiny/The structure of the movable platform:
Maľované platforma/The painted platform:
Hotový vozidlo/The finished truck:
Nový vzor kolies/The new pattern of wheels:
Re: GAZ-410 (GAZ-S-1) /Gabee/ 1:25
...looks fantastic
... hope U'll finally find somebody who print it out... great job anyway... keep going 
... as for God has not given us a spirit of fear, but of power and of love and of a sound mind....
2Timothy 1:7
2Timothy 1:7
- iconmaster | 38
- Last man standing
- Posts: 7647
- Name: Peter Jankovič
- Location: Želiezovce
- Contact:
Re: GAZ-410 (GAZ-S-1) /Gabee/ 1:25
Today I've seen your GAZ in Nitra and I have to say it's a very nice job!
Dnes som videl tvoj GAZ v Nitre a musim povedat, je to velmi pekna praca!
Dnes som videl tvoj GAZ v Nitre a musim povedat, je to velmi pekna praca!
Re: GAZ-410 (GAZ-S-1) /Gabee/ 1:25
mimapnd: Ďakujem za váš príspevok!/Thank you for your post!
Fisho: Ďakujem vám! Dúfam, že moc sa mi nájsť vydavateľa!/Thank you! I hope too to I find a publisher!
Ďakujem, iconmaster!
V posledných dvoch týždňoch som bol veľmi zaneprázdnený. Môj chlapček narodenia na 25.októbra.
Takže ... Nemám veľa voľného času, ale snažím sa pokračovať v brožúre.
Ja som pracoval na novom vzore kolesá a ďalšie časti brožúry.
In the past two weeks I've been very busy. My baby boy birth at 25th of october.
So... I haven't got too much free time, but I try to continue the booklet.
I am working on the new pattern of wheel and the another parts of the booklet.
-G-
Fisho: Ďakujem vám! Dúfam, že moc sa mi nájsť vydavateľa!/Thank you! I hope too to I find a publisher!
Ďakujem, iconmaster!
V posledných dvoch týždňoch som bol veľmi zaneprázdnený. Môj chlapček narodenia na 25.októbra.
Takže ... Nemám veľa voľného času, ale snažím sa pokračovať v brožúre.
Ja som pracoval na novom vzore kolesá a ďalšie časti brožúry.
In the past two weeks I've been very busy. My baby boy birth at 25th of october.
So... I haven't got too much free time, but I try to continue the booklet.
I am working on the new pattern of wheel and the another parts of the booklet.
-G-
- prostejaradoslav | 40
- Posts: 250
- Name: rado
- Location: Povina
Re: GAZ-410 (GAZ-S-1) /Gabee/ 1:25
Dobrý deň všetkým,
ďakujem prostejaradoslav!
Po veľkom tichu, bol projekt pokračuje.
Ja som pracoval na knižke teraz. Skončil som kryt brožúry. Publikácie možno očakávať dostupné v apríli alebo máji.
Ak publikácia vzbudila váš záujem, pozrieť sa na to na svojich webových stránkach, prosím
Ďakujem moc!
Hello to Everybody,
Thank you prostejaradoslav!
After a big silence, the project has been continuing.
I am working on the booklet now. I am finished the cover of the booklet. The publication to be expected available in april or may.
If the publication has aroused your interest, check it on my website please
Thank you very much!

ďakujem prostejaradoslav!
Po veľkom tichu, bol projekt pokračuje.
Ja som pracoval na knižke teraz. Skončil som kryt brožúry. Publikácie možno očakávať dostupné v apríli alebo máji.
Ak publikácia vzbudila váš záujem, pozrieť sa na to na svojich webových stránkach, prosím
Ďakujem moc!
Hello to Everybody,
Thank you prostejaradoslav!
After a big silence, the project has been continuing.
I am working on the booklet now. I am finished the cover of the booklet. The publication to be expected available in april or may.
If the publication has aroused your interest, check it on my website please
Thank you very much!

Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest